Destek Hizmetler ve Organizasyon


GÖREV TANIMI

Odamızın tüm organizasyon faaliyetlerinin koordinasyonu ve kontrol eder, birimler arasında uyumlu, güvenli işbirliğini sağlar, Odanın gerçekleştirdiği veya katılımın desteklenmesi her türlü etkinlikle (toplantı, açılış, konferans, imza töreni, davet, ziyaret, karşılama vb.) ilgili gerekli düzenlemelerin (salon toplantıları, protokol daveti, toplantı düzeni, ikram vb.) bir şekilde organize edilmesini sağlar.

 GÖREV VE SORUMLULUKLAR

  1. İş yerine gelmiş olan bireyler olarak hizmet vermek,
  2. Hem yönetiminin hem de insanların giriş-çıkışlarını kayıt altına almak,
  3. Herhangi bir güvenlik sorununda kamera kayıtlarından sorumlu olmak ve bunları incelemek,
  4. İş yerindeki güvenlik kurallarına uyulmasını sağlamak,
  5. Acil olarak binanın tahliyesini ve kişileri bu yöne yönlendirmek,
  6. Çalışılan alanın ve kaydedilen görev yerinin miktarını sağlamak,
  7. Çalışılan iş yerinde herhangi bir suç işlenirse en kısa sürede kolluk kuvvetlerine haber verilmesi,

Destek Hizmetleri ve Organizasyon Birimin detaylı görev tanımları; Kalite Yönetim Sistemi içerisindeki Görev Tanımları dokümanlarında yer almaktadır.

//