Yazı İşleri


GÖREV TANIMI

Odanın tüm harcamalarının duyurulması, düzenlenmesi ve gelen-giden tüm evrakların kaydedilmesi, saklanması dosyalanmasının düzenli ve kontrollü bir şekilde saklanmasını sağlar.

GÖREV VE SORUMLULUKLAR

  1. Oda'ya gelen evrakları kayıt altına almak, ilgili birimleri iletmek ve ilgili yazışmaları yapmak.
  2. Gelen-giden evrakları dosyalamak.
  3. Yönetim Kurulu Toplantıları ve Meclis Toplantılarının bölümlerini kesme, sunum dosyası, toplantıaklarını ve kararlarını yazılı hale getirmek, sürekli faaliyet raporunu yazmak ve sunumunu kaydetme, defterine yapıştırmak ve yoklama takibini yapmak.
  4. Meslek Komiteleri Ortak Toplantısı düzenlemek ve ayırmaktır.
  5. Grup Meslek Komitesinin ayları yürütüyor.
  6. Üye duyurularını e-posta, web ve sms ile yapmak.
  7. Oda etkinliklerinin organizasyonuna destek vermek.
  8. Sicil Birimi ile uyumlu olarak e-posta ve GSM sistemi üye iletişimini güncelleyin.
  9. Odanın tüm birimleri ile etkin ve verimli bir iş birliği içinde hareket etmek, gerekli desteği sağlamak.

Yazı İşleri Biriminin detaylı görev tanımları; Kalite Yönetim Sistemi içerisindeki Görev Tanımları dokümanlarında yer almaktadır.

//